دیابت 10 سال با فشار خون بالا: آیا می توان برای وادار نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص است که بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، اما تعداد کمی از مردم می دانند نفروپاتی دیابتی نیز می توان به پنج مرحله تقسیم می شود. معمولا، برای بیماران مبتلا به ده سال دیابت، آنها در مرحله 3 از این بیماری است. آنها ممکن است از آن در این لحظه ناراحت، اما اگر بیماری خود را به سرعت در حال توسعه، ممکن است آنها را در آن دیر می گیرند. بنابراین با توجه به آن، بعد اجازه دهید ما را نگاه آنچه را که پنج مرحله از نفروپاتی دیابتی با هم می باشد.

مرحله 1

گلومرولی و کلیه اندازه بزرگ از علائم بارز ترین هستند، گاهی اوقات میکروآلبومینوری وجود دارد، اما می توان آن را با درمان انسولین ناپدید شد.میزان فیلتراسیون گلومرولی می تواند پس از درمان کاهش می یابد، اما نمی تواند به حالت عادی بازگشت.

مرحله 2

با کمی آسیب کلیوی، اما هیچ نشانه بالینی. این ممکن است در عرض دو سال از دیابت رخ داده و ممکن است شما شانس به دست آوردن بهبودی از آن را دریافت کند.

مرحله 3

این مرحله بسیار خطرناک است، اغلب رخ می دهد پس از دیابت شما رو 10-15 سال. فشار خون شما شروع به افزایش می یابد. درمان ضد فشار خون می تواند میکروآلبومینوری را بهبود بخشد، اگر پمپ انسولین را درمان و یا فشرده می تواند قند خون را به وضوح بهبود و کاهش حجم نشت پروتئین و یا نگه داشتن آن ثابت.

مرحله 4

این اغلب رخ می دهد پس از دیابت شما رو 15-25 سال. دفع پروتئین ادرار افزایش یافته و همراه با فشار خون بالا و میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش یافته است.

مرحله 5

که در پایان مرحله بیماری کلیوی است که همچنین به عنوان اورمی شناخته شده است. همانطور که همه ما می دانیم، آن است که بسیار سخت به درمان می شود.

از اطلاعات بالا ما می دانیم که دیابت 10 سال مبتلا به فشار خون بالا می تواند به نفروپاتی دیابتی wihout کنترل خوب شود. بنابراین در این مرحله یک درمان مناسب بسیار مهم است، تحت فشار خون کنترل شده ای، شما باید یک درمان مناسب را انتخاب کنید به طوری که بیماری خود را می توانید به خوبی می رود و نه بدتر.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

دیابت 10 سال با فشار خون بالا: آیا می توان برای وادار نفروپاتی دیابتی





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، دیابت، فشار خون بالا، دیابت 10 سال با فشار خون بالا: آیا می توان برای وادار نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: